top of page

תקופת המבחנים? איך לשרוד, כמה חוקים פשוטים


איך ללמוד למבחן ולהתכונן בקלות

עוד שנייה תקופת המבחנים (והמיצ"בים אם את הכיתה ח') - לא צריך להילחץ, תקופת המבחנים יכולה להיות ממש נחמדה אם תתארגנו אליה בהתאם, אוי, אין לך מושג איך?

הנה כמה דברים שיעזרו לך ללמוד למבחן כמו שצריך-

אז איך לומדים למבחן כמו שצריך?-

1] נתחיל מהתחלה- הקשיבי בשיעורים- אני יודעת שכבר אמרתי את זה קודם (בכתבת איך לשרוד בבית הספר) אבל אני חושבת שזה הכלל כמעט הכי חשוב! אם את מקשיבה את גם קולטת את החומר יותר טוב וככה אם לא הספקת ללמוד (דבר שלא אמור לקרות כן? דארלינג?) יהיה לך מעט מושג על החומר וגם יוסיפו לך בתעודה נקודות על תלמידאות;) 

2] תדאגי שיהיה לך את כל הסיכומים- עדיף לסכם כבר בשיעור כי אני מוכנה להתערב איתך שלא תמצאי זמן להעתיק את זה אחר כך (אלא אם כן את וונדר וומן ואז אני סוגדת לך;) בכל אופן תדאגי שיהיה לך אותם ואת כולם ואת הדפים ואת החוברות:)

3] תלמדי ותלמדי ושוב, תלמדי-אומנם בתקופת מבחנים אין זמן ללמוד לכל מבחן כמה ימים לפני אבל תשתדלי להספיק, לכל מבחן התחילי להתכונן- לאו דווקא ללמוד אבל לדאוג שיהיה לך את כל החומר והדברים שאת צריכה.

4] שיטת הפתקים- (שיטה נחמדת שפיתחתי שיכולה ממש לעזור לך) לא אני לא מדברת על לרמות עם שליפים;), אלא להכין פתקים עם החומר ולהדביק בכל מיני מקומות שסביר שתתקלי בהם כמו מראה, או על הקיר מול הכיור בשירותים או על המתג של האור וכאלה (אבל תשאלי את אימא שלך אם היא מסכימה שתחרבי לה את הבית;) השיטה הזו לא תתאים למבחן במתמטיקה (אבל לנוסחאות וחוקים של כל מיני דברים זה כן יתאים) אין מה לעשות את תיאלצי להדפיס דפים עם תרגילים...

5] אם את רוצה לשמוע שירים כשאת לומדת אני ממליצה לשמוע שירים שאת מכירה את כל המילים שלהם ולא בשפה שהיא לא שפת האם שלך כי אז המוח מתרכז בלעבד את המילים במקום בללמוד לכן עדיף פשוט לשים מנגינה בלי מילים אני אישית ממליצה על בטהובן;)

6] כשאת לומדת למבחן תדאגי שיהיה לך הרבה אוכל שלוקח הרבה זמן ללעוס (מסטיק זה סבבה אבל זה לא בריא לשיניים וגם לא משביע:) שתייה זה גם סבבה אבל עדיף אוכל

7] עדיף להיות בסביבה רגועה בלי אנשים: כמו החדר שלך או בגינה או במרפסת או כל מקום רגוע וריק אחר:)

8] שימי את הטלפון בצד הוא סתם יסיח את דעתך ויפריע לך להתרכז , אם את רוצה לשמוע שירים אז אפשר לצרוב דיסק (אם את לא יודעת איך אני אלמד אותך, רשמי לי במלבן הכחול למטה או בריבוע שכתוב עליו צ'אט) או להוריד לדיסק און קי או לשים את הטלפון רחוק ממך.

9]לילה לפני המבחן לכי לישון מוקדם ותקומי רגועה ותתארגני בנחת (מומלץ להיעזר בכתבה- איך להתארגן בבוקר) 

10]חשוב שתדאגי שיהיה לך אוכל במבחן או שתאכלי טוב לפניו כי אחרת את תהיי רעבה ודעתך תוסח

אז זה הכל- אוכל, תרגול, פתקים, סיכומים,מוזיקה וזהו נראה לי שעברתי על הכל, אני ממש מקווה שתצליחו במבחנים שלכן! (השיטות האלו עזרו לי ממש אני לא מבטיחה שזה יעבוד גם איתך... אבל אל תתייאשי)

אוהבת המונים

אביטל

StylistA 


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page